torsdag 2 december 2010

Svea sjuk

Idag har Svea fått vara hemma från dagis. Men imorgon ska hon dit igen, ska kolla om jag kan få skjuts av pappas ena chaufför.. får la se hur de går :S
Men det löser sig alltid på ett eller annat sätt!
Först var jag hemma sen började jag jobba kl 9.. så sen har jag varit på jobbet tills nu, skönt ändå och få ihop lite timmar... så slipper jag krångla med FK med...
Annars har Svea och Jimmy vart hemma och haft pappa-Svea dag =) Och det har nog gått fint!
Nu ska vi äta mat! :) Stuvade makaroner och stekt falukorv! MUMS! Och Jimmys stuvadde makaroner är lite alldeles extra! :D

1 kommentar:

  1. Ja visst e det härligt =) Alltså min mage e så svullen så jag inte ens kan dra in den haha.. Hur ska jag dölja detta?? Men det e mys, såååå mys =)

    SvaraRadera