söndag 12 december 2010

Nu börjar de händra grejer!

Ja vi väntar och väntar på att få ett noramlt kök och äta mat, det är inte klokt vad jobbigt det är att vara utan kök, kan inte laga något mat knappt alls :(
Men som tur är så fick vi mat hos pappa idag, Svea har nog saknat potatis för hon åt 2 potatisar, en pannbiff och sås med morot och lingon :) Redig tjej!
Såhär såg det ut innan, när de bara var vilket rum som helst.

Och nu börjar de ju faktiskt likna ett kök, och jag längtar hur mycke som helst tills köket är på plats och vi kan använda vårat nya fräscha kök!

Men nu har de åtminstone påbörjats. På tisdag ska vi åka och välja kakel, samt köpa de givetvis ;) Sedan ska vi köpa en blandare och be dom sätta in den snabbt och lätt får hoppas de blir bra! ;)
Imorgon jobbar jag mellan 7-16 sen åker Jimmy till jobbet kl 16 och jag å Svea ska på lusse firande på dagis. så imorgon ses vi inte länge, vilket både är skönt och dumt :P
Men imorgon hoppas jag kunna uppdatera köksbilderna ytterligare! :)
Snart blir de sängen, jag ska upp kl 6 imorgon bitti...

1 kommentar:

  1. Ja du hjärtat !

    Nu är det snart dax att fixa något gott att äta, de ser vi fram imot.Ses snart ha en bra dag på jobbet
    Kram Kram

    SvaraRadera