tisdag 28 december 2010

Tapeter bestämt!

Idag har vi varit och tittat på tapeter. Jisses vad mycket det finns! Helt galet. Men nu har vi valt och vi ska räkna ut hur mycke de går åt... Vilket är lite svårare :S
Har inte hunnit med å ringa å fjäska för snickaren heller så blir la inga tapeter innan nyår.. Idag var det en tant här som ska göra en bok vem som äger husen.. det är ju lite kul.. :)
Sen var vi en sväng hos Viktor och Katarina.
Efter det tapeterna då. Det "händer grejer" på de och de moderna och gamla stilen möts med varandra. Jag tror att de kommer bli super bra! Det kommer nog kännas varmt! Det är de jag hoppas på iallafall.
Ikväll har jag jobbat, alltid lite jobbigt men ändå kul pga att vi är själva.. det finns ju ingen direkt man kan fråga då ;) haha Men det har fungerat bra. Men man sitter och grubblar och funderar över om jag missat nåt.. men de tror jag inte att jag ska ha gjort. Nu ska jag kika runt och fixa lite sen ta min sprattelpyre i magen och gå å lägga mig :P
Go natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar