torsdag 9 december 2010

Klagomål och bruna golvet ett minne blott!

Ja de är under all kritik att de inte kan skyffla bort de översta lagret här nu på snön, det är ett rent h*lvete att gå med barnvagnen.. helt slut när jag kom till dagis.. :S Sen frös jag på vägen hem för de går lättare nerför ;D Och hade en tom barnvagn i och för sig.
Idag ska jag och Jeanette åka till gekås. Ska bli trevligt. undra hur mycke folk de är.. hoppas de e lagom!
Igår la Jimmy och pappa in hela köksgolvet, blev riktigt bra! Duktiga ni är trots att jag alltid bara får städa, kanske skulle utbilda mig till de för erfarenheten har jag definitivt! ;D

Här är köket före,

Såhär se det ut nu med nytt ekgolv och gipsade, spacklade väggar som väntar på att köket ska komma! :P

Gigantisk skillnad på ljuset kan jag lova med vitt tak och ek golv!

BEBIS: Balansorganet är på plats i örat så nu får den lille bättre kontoll över sina rörelser.

BABYVÄRLDEN: Vinn en spa helg och vinn en barnvagns tävlingen är avslutad! Så vinnarna håller på å dras, spännande! :D Så håll utkik, kanske är de du som vunnit?!

BABYVÄRLDEN

2 kommentarer:

  1. Stor skillnad. Ska bli spännande att se det färdiga resultatet sen.

    SvaraRadera
  2. ser inte ens ut som samma rum :)

    SvaraRadera