fredag 3 december 2010

Dagis

Japp nu ska vi snart bege oss mot dagis, tar sin lilla tid att gå, ska gå upp och väcka henne här snart och klä på ytterkläderna. Lilla hönan..
Idag ska vi äta julbord!!!! :D JIPPI!!! Vad jag längtat, med mina underbara svärföräldrar, det ska bli så gott! Så slipper ju tänka på middag idag ;) Får se hur länge Svea måste vara på dagis idag med, allt hänger på när Jimmy kommer hem från jobbet, jag jobbar ju till halv fyra så..
Så nu har jag även beslutat att jag ska göra mig av med den andra vagnen, va ute nu och kollade lite om jag skulle ta den istället men beslutade mig för våran nya ändå, idag är de "bara" sju minus, häromdagen var det sjutton minus och då gick folk med sina framåtvända vagnar så Svea ska nog fixa det med, Hon får en filt över sig och så ska jag prova en annan mössa.. Får se hur detta går :)
Nu är snart dags att sätta fart! Tog kort på magen igår med, kanske lägger ut sen! ;)

BEBIS: är du aktiv på Babyvärldens diskussionsforum? Inga ämnen är för små eller för stora och ingen fråga är dum. Här har du chansen att lära känna fler i samma situation och som kanske bor i närheten. Många har funnit goda vänner på forumet!

BABYVÄRLDEN

1 kommentar:

  1. mmm de låter gott..
    Ni får hälsa dom så gott och njut av god mat nu så hörs vi
    Kram Kram

    SvaraRadera