torsdag 23 december 2010

Jobbat idag!

Ja idag har jag arbetat mellan 8-13, de hade glömt att jag skulle jobba så de såg mest ut som frågetecken när jag kom! ;) haha men jag har varit energisk och hunnit med 2 längre morgon besök, 1 dusch och 2 handlingar. Det tycker jag är helt okej! :D
Min hoppas lista gick in i uppfyllelse :(

Nu har detta hänt:
¤ Köket håller på just i detta nu att monteras. Jag släpper inte hem de innan de har gjort färdigt allt kan jag lova :P
¤ Julkorten har fortfarande inte kommit :(
¤ Spisreparatören var från fel märke så nu väntar vi på att nästa ska höra av sig... :/
¤ Ikväll blir de uppesittar middag hos pappa. Jag och Svea ska gå ner dit tänkte vi.. :) Har till och med köpt en bingolott :) Får se dock hur länge vi stannar...
¤ Huset ser ut som hej kom och hjälp mig och imorgon är julafton. Julstämning?! Nej skulle inte tro det!
¤ Julbad imorgon bitti ska bli helt underbart!

Så nu önskar jag att allt bara kan bli färdigt.. är så less på renovering nu kan jag lova.. :S
Men imorgon är julafton! Ska bli mysigt nu när Svea förstår ännu mera. :) Sen kommer ett nytt år med nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar