onsdag 1 september 2010

Jag älskar Mamma Mia!!

Den filmen är bara helt fantastisk! :) Hela filmen rätt igenom är bara hur bra som helst och låtar i den är klockrena :) Har en dotter som ska försöka sova lite middag nu.. tänkte jag skulle ta ett röj och plocka bort alla kalas prylar och all annan bröte som står framme :S
Idag ska jag nämliga på zumba/aerobic... får se om jag studsar runt eller inte.. motivationen är inte på topp så att säga :(
Men hoppas den blir det funderar på att köra igång med MRL igen på träna med.. får la se vad kroppen har att erbjuda en hel del fläsk ska bort på ett eller annat sätt... ska ringa glimringe idag med *JA ANDERSSON DE SKA DU!*
Måste verkligen de! Idag ringde syv från skolan hon skrev in min kurs så nu är de slut på göra vad man vill tiden! Och nu måste jag och Jimmy skärpa till oss och ha det fint och städat! Dålig stil nu! Imorgon kommer nog Marie och Klara på besök med.. kuligt!
Nehe städa var det, det verkar ha lugnat ner sig uppe så hoppas på att kunna plocka och städa i lugn å ro..
Just det fick blommor igår av Jimmy, rosor för jag har vart mamma i 1 år :) hihi Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar