måndag 13 september 2010

Praktik, lösta problem och måndagsmiddag!

Idag har jag varit för första gången på praktiken, jag tycker verkligen de e super intressant! Jag gillar prover och ta tester, eller ah, har ju aldrig gjort det men det vore kul att testa :D
Men men som sagt det ska vara roligt! Så ska tillbaka imorgon så då kommer Maria hit runt kvart över sju och passar Svea sen ska de vara på dagis kl 9-11 så det ska bli kul för henne! :)
Sen slutar jag runt 11-11.30 så då ska jag ta Svea så Maria kan åka å jobba, snällt av mormor att ställa upp för Svea! :D
Världens bästa pappa har även fixat våra bygglov! :D Så nu är de bara att köra på och hoppas på det bästa med att vinna pengar så vi kan renovera allt vi ska nu ;) Men vinner vi inte så har ju banken pengar med ;P
På torsdag kommer leveransen av willvin väskorna till willvin creative! :D Ska bli så kul så nu kan ni boka in möten om ni vill ha ett party med väskor hemma hos er! Hör av er till min mail isåfall :D lotta_07@hotmail.com, sen var vi även på måndagsmiddag idag alltid skönt att sätta sig till dukat bord. De gillar vi ;)
Lite kort från idag!
Morbror Gustavs matta är långhårig och mysig, och apan är en favorit ;) Svea lyckades även hitta en godispåse i hans rum till hennes stora lycka! ;)
Hämta P9130006.JPG (1274,0 kB)
En precis lagom storlek på gungbjörnen :D
Hämta P9130002.JPG (1162,3 kB)
Dags å gå upp å sova... är hur trött som helst :S Tar hårt på krafterna att praktisera! :D GÄÄÄÄSSSPPP! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar