fredag 10 september 2010

Äntligen!! =)

Ja Jimmy är iväg och hämtar förbannade nycklar, kommer inte hem förrän imorgon så hela dagen imorgon är ju totalt förstörd, familjemässigt sett. Men imorgon kan jag förhoppningsvis ha bilen.. schysst att ta bilen med bilstol när det är den enda jag och Svea kan åka.. det är inte alls egoistiskt!
Men vet i tusan vad som händer imorgon.. :/ Jimmy kommer ju sova halva dagen.. så får la försöka engagera mig i annat. Jag skickade precis in min insändningsuppgift så den blev rätt dag i allafall.

Sen sitter jag och irreterar mig på att en pastor ska bränna koranen, det blir ett så himla ståhej om det... Men när de brände svenska flaggan var det ett pytte inlägg om det sen inget mer om det. Så mycket värnar vi om vårat land... smidigt.. eller inte..

Sen fick vi tag på ritningar idag eller vi, men snälla pappa åkte till Tranemo och fixade det idag! Väldigt tacksamt och snällt, han ska även ut och prata med henne som har hand om det.. Så får hoppas att vi får ordning på det... tydligen skulle det inte vara några större problem så de hoppas jag verkligen att det inte blir :P

Nehe nu får jag nog gå upp å sova.. ska bli skönt! Det behövs verkligen känner jag, bara hoppas att Svea känner likadant.
Natti natt!

2 kommentarer:

  1. Tack =) Blir det inget suskon för Svea snart då? Kram

    SvaraRadera
  2. Va mys =) Ja vi hoppas på att det blir snart. Vi försöker ju, så vi håller tummar och tår =)

    SvaraRadera