tisdag 7 september 2010

bortförklaringar!

Ja efter dagens MRL träning så inser man att alla bortförklaringar man har haft har haft väldigt dåligt underlag! :) hehe man borde fixa de lite oftare... får la se om man kan ta tag i livet och fixa till det för tyvärr ser jag inte samma människa i spegeln.. de är faktiskt väldigt jobbigt.. :(
Samtidigt som jag inte har styrkan att banta eller minska ätandet, men jag ska anstränga mig nu och minska ner på maten och äta grovt bröd, undvika oboy.. å lite sådär.. så blir de nog bra! Hoppas jag, de säger ju att om man tror på de själv så funkar det så jag tror stenhårt på de här! ;)
Ne nu ska jag kolla vad som kommer på tv, sen ska jag duscha, det tråkigaste av allt, men något som är väldigt skönt är att imorgon ska jag vaxa mina ben, vilket innebär att jag slipper håret :S USCHA! Så de e fullt upp! Morgon dagen kommer bara springa iväg!
Åh de e så skönt att köra nya bilen.. ska bli kul för imorgon ska jag köra till sexdrega.. så skönt när man har lite längre sträcka.. måste även till babyproffsen.. å hoppas på resultat av mina arbetsansökningar..
Måste få ett jobb! GE MEJ ETT JOBB!!!
Inväntar även willvinväskorna så jag kan ha willvin partyn sen :D det ska bli riktigt kul!
Men som sagt väskorna har inte kommit ;(
Jahaja.. dags å dra sig mot duschen.. bläää! vill ha ett nytt badrum här uppe :(((( Snälla ge mig ett jobb så jag kan få en massa pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar