onsdag 22 september 2010

Buzzador paket + bättre här hemma!

Japp nu har jag fått nästa buzzador paket, ett paket med pampers blöjor, ska låta svea prova så ska jag buzza på de andra :) De är alltid kul!
Idag måste vi även fixa rummet som ska tömmas, ska fixa lite banan lådor, sen ska här grejas!! :D
Tror inte de blir dagis imorgon för Svea heller för hon är fortfarande lite gnällig, inte värt att riskera nåt då...
sen är de zuba/aerobic idag. ska bli skoj! Bara känna hur kroppen känns den är inte riktigt i form! ;)

Väldigt väldigt snart kommer vi ligga här å glassa och det är ingen mening med att ni försöker göra inbrott i vårat hus, för ni vet inte när vi åker, grannarna är underrättade att vi ska vara borta, å de är inte att leka med!! och vi ska ha snickaren samt pappa här hela veckan! Så HA! för er som trodde er kunna sno våra saker! ;))))) haha Å givetvis tänker jag inte skriva ut datumet vi åker :P
Nehe nu ska jag göra lite nytta. banan kartongerna var slut på ica så får se om vi kan packa i annat bröte kanske?? tåls att fundera på! Hoppas på att sofie kommer förbi med en sitt vagn med så man får se hur den ser ut så kanske vi kan köpa den för billig peng! =)
Ska även inhandla ett litet apotek att ta med oss till tunisien om ifall att vi skulle bli sjuka.
Ha en bra dag! de tänker jag! ;)

1 kommentar:

  1. ja erkänner att jag är lite avis på er! men hoppas att ni får de underbart! <3

    SvaraRadera