lördag 25 september 2010

förberedelser och mobilen fick ett bad!

Ja nu har vi varit i borås och köpt lite saker, lilla Svea blev jätte ledsen så vi gick vi mc donalds och där åt hon nästan en hel hamburgare.. =) stora tjejen nu!
Så om ni letar efter bra vantar till barn så gå till H&M fanns massvis där!! :) både snygga och bra funktion! Sen åkte vi hem, nu är det inte långt från att vi ska åka!! WWIIIEE! Men ser fram emot att komma hem lika mycket med, snickaren ska ju vara här och greja under vi inte är hemma så kan bli intressant hur de ser ut när vi kommer hem! =)
Innan så kom Svea och hade doppat håret i Bellas vattenskål sen blev det väldigt tyst... då satt Svea och doppade min mobil i bellas vattenskål.. jätte nöjd var hon ;P tur man inte ha köpt en ny mobil då hade jag inte varit särskilt glad :D hehe
Men har ju ett gammalt härke så de inte är super farligt ;) Sen fick vi hjälp av Elisabeth och Mormor imorses så de gick på promenad med Svea och Bella så vi slapp att stressa som blå med all städning och städningen tar 3 gånger så lång tid när Svea ska hjälpa till ;) Så tusen tack!!! :) Nu ska jag sätta upp lite resesängar och sånt här för inatt får vi övernattningsbesök! Skriver mer imorgon tror jag om jag har tid ;) Hej hopp i lingonskogen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar