torsdag 9 september 2010

Skärpning Andersson!

Igår var det som favorit i repris, jag, Jeanette, Tess och Alexandra åkte och tränade i sexdrega.. :) Väldigt trevligt trots att jag fick stressa som en blå...
men det gick det med! Träningen var rolig som vanligt.. lite aerobics liknande med massor av vick på rumpa och stjärt! ;)
Sen så hem igen, efter en trevlig pratstund i bilen! Sen hade Jimmy haft lite problem att lägga Svea, tur att pappa får träna lite ;)) Sen gick jag och duschade och åt en mörk smörgås med mjölk, mumsigt efter träningen sen duschen sen sova! Idag känns det att jag tränat hårt i 2 dagar.. känner mig helt slut!
Jag och mormor å Svea har varit ute på promenix.. rätt så skönt! :) men jobbigt.. :/ kroppen känns tung och trött! Men men.. NU ska jag sätta mig med min insändningsuppgift som ska vara inne imorgon, så det är dags att sätta fart Andersson! ;) Måste fixa lite med praktik alternativen med... suck.. :(( men men det löser sig! Nu ska jag ladda ner mitt arbete så jag får ett bra betyg! Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar