söndag 5 september 2010

Tips på gravid kläder och andra kläder!

Det är väldigt underligt för när jag var gravid så hittade jag inga tjusiga kläder men nu verkar det finnas hur mycket som helst!
Så jag vet vart jag ska shoppa den dagen det blir tillökning i våran familj! ;)

mina tips är då givetvis www.nelly.com - som har ALLT verkligen!
Var helt såld på den sidan igår ;) Ska bli kul att få hem kläderna jag beställde igår, var tvungen att uppdatera höstgaderoen lite grand! Men köpte ju inte gravid kläder men råkade ramla in där och se deras utbud! :) Hittade även ursöta anti halk sockar till Svea :)

Sen så satt jag och kollade på träningskläder, surfade runt lite här och var, och vips sprang på en sida med SNYGGA träningskläder som är en stor bristvara! ;) haha http://mammaglad.jetshop.se/ där hade de det mesta! Värt att lägga på minnet!

För övrigt har röchnisch?! Stavning... riktigt snygga träningskläder! Blir till att prata väl med min sambo och hoppas på att det går bra att köpa lite nya.. men kanske bättre att gå till affären och prova??? kroppen är ju inte vad den borde just nu... Men har ingen energi till å banta heller :S Men ska sätta fart på Jeanette och Tess så ska det nog bli fason på kroppen med! :D

Men nu ska jag fortsätta mitt sökande efter ett par nya inneskor, mina är inte tillräckligt bra så ska investera i ett par nya :) Alltså rent dämpar mässigt... ja jag vet de har brister på utseendet med men det är inte det viktigaste ;) Så nu är det sko sökar dax. Passa på å leta efter några jag vill ha nu.. å åka å prova sen :) hehe Hej hopp!

2 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt bara hittat EN sida med fina gravidkläder! www.tantester.se , fast det är bara tröjjor trist nog, men lite bebiskläder också. Sjukt snygga! Annars har jag jättesvårt att hitta gravidkläder, köpt svarta smala byxor på HM som spruckit i tyget(efter 3 mån)! och såg helt förstörda ut efter 2 tvättar i 40grader... :( beställde brallor på asos också men de satt liksom mitt på gravidmagen och gjorde ont :S sjukt less vill inte spendera mer pengar på byxor man kommer ha i 2 månader till... Men kolla tantester.se iaf sjukt annorlunda! :D

    SvaraRadera