fredag 3 september 2010

Oväntat besök ,verkligheten, bilköp?!

Ja nu kommer verkligheten närmare! Igår fick jag hem min bok till sista kursen för att bli undersköterska, så jäkla gött att få ordning på det!
Sedan ringde även Glimringes personalchef till mig, så ska dit på måndag och checka läget ;)
Får la se om det kan tänkas bli lite jobb, just nu skulle jag behöva en dusch känner jag, kanske ska ta ett bad och börja läsa min nya kurs bok :) Ska bli lite skönt att börja men ändå skrämmande, för det finns ju ingen möjlighet att Svea kan va utan mig för länge ;) hehe

Sen idag fick jag oväntat besök! Alltid trevligt, min kusin Jessica kom och hälsade på! Jätte trevligt!
Loke och Myra var med oxå, ska ta och mösa mig upp till dom en dag med här =) Vi bor i samma samhälle men träffas sällan.. knepigt de där ;) Så de var tur att jag hade lite frukt och riskakor hemma :)
Nu ska jag ta och göra någonting åt den där duschen/badet jag behövde.. ;) Svea sover middag så får la passa på! :) Vi ska även åka och kolla på bil när Jimmy kommer hem! Ska bli spännande det verkar väldigt bra men vi får ju se den i verkligheten för att kunna bedöma detta ordentligt!

Så vi får la se om vi blir bilägare idag eller inte.. det återstår att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar