måndag 6 september 2010

Jag ÄLSKAR nya bilen!

Våran nya bil är ljuvlig! :) Massa roliga knappar att trycka på! ;) hehe Sveas stol sitter numera monterad i baksätet...
Där får den vara nu, för jag fick dit den så jäkla bra! Tack vare gott om plats för fötterna så blir de inte trångt.. Så jag är kär!! ;)
Måste bara till babyproffsen och köpa en spegel... ser ju henne inte annars, tror hon undrade lite vad som hände idag.. och varför hon skulle åka i den bilen ;) Jag hoppas Svea ska älska bilen lika mycke som jag! :9
Ja.. annars.. heta diskussioner på måndagsmiddagen.. min pappa förstår inte hur jag menar med politik.. man skulle sparka ut nån av ministrarna och röra om i grytan. Jävla glidare!

nej nu ska jag kolla färdigt på tv. omvårdnads kursen har även startat idag så det är bara att börja läsa, första insändningsuppgiften på fredag! Hej hopp vad det går! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar