lördag 18 september 2010

Tidsbrist eller hopp om mer tid?

Ja denna veckan har inte blivit mycket bloggande :S dess värre. Men nu skriver jag ju.. vet inte riktigt v ilken dag jag skrev sist, Svea har varit en dag själv på dagis men i torsdags fick jag hämta hem en liten ledsen tjej som var glansig i ögonen.. men det var bra sen när vi kom hem..
ja annars har vi haft lite trevliga fika träffar...
Hoppas att de andra tycker de vore en bra idé med! =) Ja annars så vet jag inte riktigt vad som händer.. Idag ska jag köra Monika och Bengt till landvetter :)

Hoppas de får en super resa! Sen ska vi på kalas hos Johanna och Urban men Svea och Jimmy får tyvärr vara hemma då Svea är snorig och vi har ingen barnvakt..... Men de löser sig alltid på ett eller annat sätt! ;)
Våran resa till Tunisien närmar sig med stormsteg oxå! :D

Och de ska bli så coolt och komma hem för snickaren ska nämligen vara här och greja då :) Kan bli riktigt fräckt att komma hem och se hur resultatet blir!

Måste även bli av med skåpen med ska sänka de på blocket idag... :/ har tyvärr ingen plats för dom men det blir bra de med! ;)
Nu ska jag ta min lilla gnäll fia som nog är hungrig och sen ska vila lite middag :)

1 kommentar: