torsdag 23 september 2010

Ny vagn & svår lagd dotter

Ja idag har vi köpt en crescent sittvagn begagnad på blocket, men den är i ny skick! =) Så hoppas de inte har några föreskrifter om hur stor vagnen får vara men har hört andra haft med sig mycket större ;) så får hoppas på de bästa :P hehe
Så har Svea blivit lite svårlagd på kvällen, vart hemma med pappa för många kvällar ;) hehe Åh jag är så glad att jag bara har EN uppgift kvar att göra på insändningsuppgiften som ska vara klar imorgon! Men det var en mycket rolig insändningsuppgift och det var inga större problem att göra den ;) så hoppas hon ser att jag kan ;)
denna tjusiga vagn står numera hemma hos mig, ska ta ner våran andra till återbruk, eller bättre A får ha den istället :P

Ska inte vara vaken länge till, känner mig halvt dö.... ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar