torsdag 2 september 2010

pensionärs varning?!

Ja.... det här är min pensinärs varning, jag var tvungen att åka och handla, lämna paket till brevlådan och arbetsansökan till kommunen.
Så hopp och hej iväg med Bella i bilen! Kör galant till Tranemo, fixar och donar.. sen till affären och där går jag och strosar runt i över 30 minuter! :D Hahha helt sjukt! Vad i jisse namn gjorde jag där inne så länge? Aja det var trevligt! Och dessutom köpte jag inget onyttigt jo sån där sliskig panacotta eller vad det är till Jimmy men annars ett fint stort fruktfat som bara väntar på att bli upp ätet, även banan delare (jag kunde inte motstå) och äpple delare :)
Träffade Elisabeth och Anton, och frågade om skolan var kul och då svarade hon ja jag började 8 slutade 9, men Elisabeth! Jag hade hoppats på: JA de är skit kul, massa roliga nya ämnen! Men icke! Skärpning dagens ungdom! ;)

Ja så köpte jag två korgar till Sveas alla böcker, jag hoppas de blir bra :) De var snygga i allafall :) Och just nu ligger böckerna på golvet överallt.. inte sådär jätte praktiskt ;)
Nehe nu ska jag avnjuta kvällen med resten av med kniven mot strupen och lite proviva! :) Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar