torsdag 9 september 2010

Ont i magen...

Jag sitter här och försöker koncentrera mig på min uppgift som jag har på insändningsuppgiften som ska vara inne imorgon men jag får så ont i magen av bara tanken på att inte se Svea nästa vecka.. :((((( Kommer träffa henne typ 2 timmar varje eftermiddag...
Hon kommer glömma sin mamma..
Kommer sluta med att hon får sova jämte mig.. När ska jag annars kunna träffa och mysa med henne?????
Hur ska jag fixa de här?!
Men jag lovar min älskade dotter Svea, att jag aldrig oavsett vad som händer ska lämna henne 8-10 timmar per dag på dagis! Dagis är säkert skitbra grejer men det ska banne mig vara med måtta. 15 timmar per vecka.. inte en minut till! Och sen skiter jag i vad alla runt omkring tycker, men jag vill uppfostra min unge själv.. annars hade jag blivit surrogat mamma... Men det vill jag aboslut inte så sen får jag vara hur korkad som helst, men så är det!

Jag älskar Svea och kommer alltid att göra, jag kommer göra det JAG tror är bäst för Svea och vad som funkar bäst för våran familj! Aldrig att jag kommer börja jobba heltid.. bara glöm det! Jag har skaffat familj, om det innebär mindre lyx så visst, jag bor ju ändå inte i ett hus som jag själv äger eftersom jag inte får göra saker med mitt egna hus..

Hoppas dessa praktik veckor springer iväg så jag och Svea kan vara hemma och mysa igen! Det är därför jag valde att bli mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar