tisdag 14 september 2010

Investering, dagis och hitta fjärrisen!

Ja idag har jag varit på praktiken igen, sett mycket roligt, nya saker och så :) Nu ska jag tokläsa boken denna veckan! :D Så jag har lite mer skinn på benen på måndag när jag kommer tillbaka =)
Chefen på glimringe ville gärna att jag skulle komma in till henne, och då sa hon att jag skulle skriva upp 2 dagar och 2 kvällar som jag kan gå bredvid, sen är jag timanställd! :)
Så kan ju hoppa in lite extra kvällar och så ;) det kan ju vara trevligt!
Sen var Maria och Svea på dagis idag och hon var jätte svartsjuk så fort något annat barn närmade sig Maria så får la köpa en tröja till henne, rör inte min mormor ;) haha Söta lilla tjejen :D
Sen åkte vi till Borås, och skulle byta däcken på barnvagnen, nehe de hade inte kommit! :( Men fick köpt en spegel så man kan se Svea bak, och hon fattade galoppen direkt och vinkade glatt till sin mamma :) så köpte vi ett nytt regnskydd, fem poäng till oss! Det var lixom på tiden. haha
Och om Svea hade bestämt så hade vi köpt en hel del till! Det är lite lurigt att ha med henne i affärer nu, vi hade ju med vagnen och där gick hon och plockade in en massa grejer i korgen under.. riktigt liten busunge! ;) så får hålla koll på henne nu framöver!
Sen så letade vi efter någon leksak till bilen men hittade inga roliga saker.. :S Är det någon har tips på någon leksak till bilen som hon når...
Annars så var vi på netonnet och fick tillbaka pengarna +300:- på kameran så köpte en ny.
Produkten finns på netonnet, klicka här om du vill se info om den!

Fujifilm Finepix S1600
Vi köpte även kameraväska och en vattenkokare. Det är en riktig investering, har saknat våran som tusan, ska bli kul och få använda den :)
nehe dags å krypa till kojs kanske? jag är såååå trött, de e jobbigt att gå upp tidigt :P
Ja just de sen har vi letat efter fjärrkontrollen i 20 min, men som tur var hittade vi den tillslut, men det finns många gömställen ;)))

2 kommentarer:

  1. Nöjet var på min sida =), jag får köpa en tröja om ett par år rör ej mitt barnbarn.
    Hoppas allt gicj bra idag och att natten var lung och skön , du måste ta det lungt de vet du
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Kom på det efteråt att jag säkert verkade som nån galning när jag hälsade på Ica. Anledningen till att jag kände igen dig var för att jag tittar in här ibland och att jag kände Jimmy förr i tiden... :)

    SvaraRadera