lördag 4 september 2010

Swisch... lördag kväll! ;)

Ja här går de undan, nu är de lördag igen.. shit vad tiden går fort! Hoppas på lite svar på arbetsansökningar jag skickat på måndag.. de vore bra, ska jag ha köksbordet från mio gäller de nog att jobba ;) haha
Idag har vi städat huset, dock inte dammsugit och torkat golv men, sen åkte vi på marknad, de var inget att hurra över så köpte present och åkte hem, eller jag, Bella och Svea gick hem.. lite drygt blev de.. kan inte förstå tågförare, de måste kännas som om de aldrig kommer fram! :P
Jävla raksträckor, som tar en evighet att gå...
Sen väl hemma så åt vi mellanmål sen efter de stack vi till Fitsla, shit vad fina hus det finns där! Men vi skulle specifikt till Sandra och Anders :) Hoppas de blev glada för sin lilla inflyttningspresent, jag tyckte den var ur söt :D hehe Åh hittade helt själv gjorde jag med *redig* med lite hjälp av jimmy då! =)
Så de får vi göra oftare! Kan ju försöka ses en gång i månaden eller nåt iallafall ;) hehe men som sagt så himla mycket runt omkring hela tiden..

Så nu är vi hemma då ska upp å lägga oss, Jimmy sover redan så ska la upp och kolla lite på dvd i sovrummet.. ska bli skönt, trist bara att vara vaken själv jämt :P hehe Nehe ska ta något litet aatt dricka sen upp till sängen. Har även beställt lite kläder från:

Imorgon ska vi eventuellt åka och titta på en annan bil... får la se vad familjen anser om den, vi har redan frågat om garantin och det var 3 månader ;) hehe men vi får la se... Den verkar nästan lite för billig för att vara sann ;) men den har inte gått jätte långt men som sagt vi ssamlade ju på oss vuxen poäg häromdagen så här görs inga impuls köp! Men märket är:

Får hoppas på det bästa!!! :) nu ska jag byta plats till sängen, natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar