tisdag 7 september 2010

Sjukling...

Idag har jag en liten sjukling hemma... :( Stackarn! Men jag vet vad det beror på så vi låter kroppen hantera det om hon orkar, hon fick nämligen sina 1 års sprutor igår.. lilla tjejen blev jätte ledsen :´( Jag har inte jätte ont av de men det är lite jobbigt när hon blir så ledsen.. Men det går över fort! ;)
Idag har ingenting vart bra, innan promenaden ställde jag ner henne i hallen, och sa att hon skulle komma, då gick hon och satte sig på trappsteget vid grinden och satt där och snyftade.. hehe lilla Svea bus! ;) Idag hoppas jag lite respons på mina arbetsansökningar.. behöver få in en fot någonstans så man kan få lite jobb! :S trist nog.. men de blir nog bra de med! Måste ju jobba nu när vi köpt så fin bil men när den är avbetald kan man ju lägga ner de med ;) haha
Ne jag tror faktiskt det kan vara ganska skönt att komma tillbaka till vardagen.. på två olika sätt, både för mig och Svea. Men självklart så saknar man hemma tiden innan jag ens börjat.. Men förhoppningsvis så får jag snart vara hemma igen! =) hehe
Nehe dags å slappa lite.. läsa lite omvårdnad med! :D Mage Rumpa Lår träning idag! Ska bli skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar