onsdag 18 april 2012

Vilken eftermiddag!

Ja båda barnen slocknade på soffan när vi kom hem.. Så jag tog de lite lugnt med. Sen kan jag säga att hade jag kunnat vrida fram klockan till sju hade jag gjort de! Uha vilken eftermiddag de blev! :S
Men nu är den över!
Ligger i fåtöljen i lugnet och hur klockan tickar.... funderar på ett varmt bad för att stilla den värsta smärtan i ryggen... bebisen tror nog att om den knuffar och trycker lite extra blir de mer plats... men tyvärr går de inte till så ;) Hoppas på att de sista veckorna springer iväg nu så vi kan bli 3 barns familj på riktigt och jag kan få börja engagera mig operation vikt nedgång på allvar, har ett mål, en riktpunkt och ska banne mig vara den fräscha 3 barns mamman jag vill vara som orkar och har energi. :)
Kan ju skriva lite om de längre fram. Först får vi föda barn och landa i de nya "livet".
Sen har jag två saker jag ber om.... 
Ett telefon samtal - med rätt besked, men kan gärna ta två när vi ändå är igång!
Ett mail - med rätt besked
Det ska väl inte vara så svårt??? ;) ne nu blir de ett bad, ryggen har ihjäl mig :P

1 kommentar:

  1. Hoppas att ryggen blev bättre med ett härligt bad
    Mår de små bättre =)
    Har du fått några glada besked av mail och tele......
    Hänt något annant kul
    Nä det är väl dax att göra något här hemma efter en dag på jobbet
    Kram på er alla
    Kram Kram

    SvaraRadera