fredag 20 april 2012

Nu igen?!

Huvudvärken börjar smyga sig på, likadan jag hade hela påskhelgen.
Är de min tur att bli sjuk eller vad är de som händer?? :S Har varken tid eller ork för att vara sjuk...
å igår konstaterade jag att jag tror att bebis ligger neråt ;) inte helt hundra givetvis men de är "hårt" neråt, kan ju alltid hoppas! :) Vill helst slippa var med om väningsförsök, mina två andra har ju vänt sig själva.
Liten börjar bli stor nu och börjar mer och mer ta sig an de stora grejerna som wiggle cart å såna trevligheter! ;)
Skit väder är de idag med... regn och rusk, usch! Längtar tills sommaren kommer på riktigt ;)
Sen de här med mat, de är inte lätt, å inte skoj heller, två lagade mål om dagen, 2*7=14
14 mål i veckan, 2*365= 730 måltider på ett år inte undra på att jag får idétorka emellanåt ;) Åh ikväll ska vi vara själva som resten av dagen... Jippi... kommer snart bli en enstöring, men de kanske jag redan är ;)
Nehe nu ska jag lata mig lite och hoppas huvudvärken släpper :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar