onsdag 25 april 2012

Spännande sängsällskap!

Inatt vakna jag av Jimy började ropa å ha sig :S Jisses vad han håller på, sen vaknar jag jätte kissnödig kl 2 så upp, å då ligger Jimmy på min sida, han bara: du måste dragit i mig! haha! Jag har inte rört han ;) behöver liksom mitt space ;) hahah!
blir lite varmt annars... dags å sänka mer på värmen tror jag allt! Idag har pappa varit gullig och kört mig till kyrkis och tillbaka så vi fick vara med där med. :) Gick jätte bra. Arvid var lycklig att äntligen får åka buss undra hur de ska gå imorgon när han inte får åka med ;)
Nu sitter vi och vilar.. har haft sjuka drömmar inatt, vart på ul, och då hade de bebisen som kalle anka bild för de ville inte att man skulle se den bättre. Sen tryckte de i nåt medel i naveln som gjorde jätte ont och så sa hon till mig att komma tillbaka om ett par timmar?! Hum.. förlossningstankar börjar nog visa sig allt tror jag ;)
Lite oroad idag dock får nog knuffa lite på bebis för den har varit väldigt stillsam idag.. känner väl på sig att dagis promenaden kommer snart... ;) Så bäst å ta igen sig.. ska gå om en kvart så får se om jag får några knuffar här innan dess :)
Ha en bra dag! :) å tusen tack pappa för hjälpen! Guld värt! <3

1 kommentar:

  1. Dessa drömmar kan göra en tokig;)
    Vissa dagar kör de små liven i magen extra "fettpåläggning" och vilar i massor, det är säkert det ert lilla liv gör. Men visst blir man orolig och buffar lite extra på den. Hoppas du fick lite fart på den;)
    Härligt att ha nära omkring sig som kan hjälpa till, det är guld värt.
    Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera