fredag 6 april 2012

Nojjig :(

jag brukar inte vara den som oroar mig, men när jag var sist hos BM hade jag lite högt undertryck, och de vill ha fler blodprover framöver?! :S Hon frågade om jag haft havandeskapsförgiftning med mina andra små men de har jag inte. dock har mamma fått de på alla 5....
Men så tänkte jag för skoj skull läsa om detta lite på nätet.... då hittade jag detta:

Symtom

Om man har havandeskapsförgiftning är det vanligt att man

  • får huvudvärk
  • får flimmer för ögonen
  • får ont i magen
  • blir illamående
  • snabbt går upp i vikt
  • svullnar upp i ansiktet
  • känner sig plötsligt sjuk
  • känner sig frånvarande, darrig eller skakig
 De som är feta i stilen är de jag känner just nu, har till och med legat och slumrat i soffan.... känner mig inte alls bra.. och flimmer för ögonen har jag då och då, typ svarta fläckar, huvudvärks tablett tog jag häromdagen med innan jag la mig...fy så barnslig jag blev nu ;)
Jävla internet som ska göra en nojig :P Det är både för och nackdelar med internet måste jag säga..... men men den som lever får se!

1 kommentar: