fredag 20 april 2012

Uppsägning med omedelbar verkan!

Ja inatt har jag sagt upp mig flera gånger om ;)
Igår kväll så somnade alla som de skulle men sen vakna Arvid, efter 30 min Svea. Så vi låg alla i sängen och när alla kommit till ro och lagt sig så kastar Arvid Sveas vattenflaska rakt i ansiktet på Svea och hon blir jätte ledsen, full håll igång igen ;)
Sen till slut så lugna alla ner sig igen... somnade. Men jag har så svårt å ha en liten i famnen när jag sover, magen är liksom inte med på mina noter ;) Gör ont och trycker lite varstans!
Men sen vakna båda två kl 6. Jippi!
Den ena skriker värre än den andra, försöker få ur Svea vad de är men tror hon sympati skriker med Arvid :P På med kläder och ner till frukosten, nerför trappan är de lugnt, sen sätter sig Arvid vid sin stol och lite flingor, men han vill inte äta, ont i halsen tro? Så upp igen och hämta vällingflaskan, på med pippi och han lägger sig och äter, sen kommer han gående och äter 1/2 smörgås.
när bussen kom så sken Svea upp, morfar kommer! Vi ska åka till dagis, men tyvärr så blir de inte förrän nästa vecka.
Nu ska hon rensa våra pengar för hon ska faktiskt spara pengar! :P
Så stolen kommer glidande över golvet...........
Men jag får väl ta tillbaka min ansökan om uppsägning ;) Hoppas bara dagen blir bättre, 3 dagar med tjurigt och skrik och liv tar på krafterna :S

1 kommentar:

  1. Man får ansöka om uppsägning ibland, Det är dock tur att ALLA de underbara stunderna finns för det är dem som gör att man orkar. Ny dag nya möjligheter, kram på er!

    SvaraRadera