onsdag 18 april 2012

Nerräkning nu! 40 dagar kvar!

Ja idag är de 40 dagar kvar till BF enligt UL. Ska bli spännande å se när h*n bestämmer sig för att komma, hoppas på en söndag, de passar bäst för oss ;) å vi har bara åkt till förlossningen på söndagar så varför bryta en fungerande trend?
Kraftiga sammandragningar vid ansträngning, ont i svank, illamående emellanåt och tryck neråt. Men tycker inte jag känner att huvudet är neråt! Men på måndag är de bm besök :) Ska bli spännande å se vad de säger!
Men jag skulle lätt kunna göra om de men inte inom de närmsta året!
Efter denna bebisen ska de va en paus och se till att alla finner sin plats i familjen. Komma ikapp med allt och se till att ekonomin är å tipp topp! Man blir inte miljonär att vara hemma direkt kan jag lova ;)
Idag trotsade vi lite hosta å snoriga näsor och gick till kyrkis, de var skönt å komma hemifrån lite. Ikväll skulle jag egentligen på mary kay party, får se om jag kommer iväg, vet aldrig när Jimmy dyker upp.... :/
Blir ingen dagis för Svea imorgon heller, bättre å vara hemma å bli ordentligt frisk så de inte bli bakslag för henne.
Skulle behöva ett varmt bad men har inte ro till att ligga där nere... :S hum.. kanske skulle göra de ändå... Men men får se. Måste kika vad vi ska ha till middag med... Något lättare mellanmål med.. mat mat mat ;)
Nehe dags att lyfta arslet... trots att orken säger tvär nej är de bara att ta sig i kragen. men först lite familjevila framför skönheten å odjuret ;) Märks att barnen fortfarande inte är helt 100 för de behöver mer vila än vanligtvis. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar