onsdag 11 april 2012

Illamående, aktiviteter och förföljd?!

Gårdagen bjöds på bakning för hela slanten! :) Å jag måste säga att jag är imponerad av Sveas tålamod med att pyssla och greja :) Kul!
Idag har vi först cyklat till morfar fram och tillbaka, fick trevligt sällskap av Pauline på vägen tillbaka, trevligt! :) kan säga att de är lite avancerat med att hålla en hund, köra barnvagn och hålla Svea i stången för hon har inga stödhjul och jag är jätte kluven om vi ska ha de eller inte???
sen åt vi lite mat sen packade vi väskan för att bege oss till simhallen, innan simhallen träffade jag en tjej dock och köpte en till extra stol så nu har de varsin! Kanoners!
Så nu saknar jag bara en tripp trapp stol med! Någon som har en, hojta till! ;)
Vi hade fika korg med oss så badade i 2 timmar, dock fick Arvid någon feberknäpp,så han sov i vagnen, tur jag tog med den!
Så inatt får han sova mellan mamma och pappa, just nu sover han i soffan, vill inte ha honom i sitt rum när han blir så varm. Vi fick låna morfars bil och de första Svea berättade för pappa när hon kom hem var att hon har åkt i morfars bil! Höjdpunkten, trotts cyklat och badat ;) hehe
Så nu var jag å lämna tillbaka bilen och tacka för lånet, sen när jag gick rakan hem så känner jag mig så förföljd?! Varför???!!!
Har ju en hund med mig liksom de är ju ingen som kan smyga på mig direkt... :S
Imorgon vankas de kalas för Cecilia, får se hur familjen mår imorgon. Hade ju tänkt å åka till stan på fredag men icke med febriga barn :(
Får åka in med Svea i helgen å klippa henne annars... nehe.. ja just de...  illamåendet kommer... urk! gör ont i sidan av magen ibland.. ne nu ska jag sluta gnälla, borsta mina tänder, ta min finne på hakan (böld) och munsår å gå å lägga mig ;) Å Arvid tar jag med mig ;) Natti natt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar