söndag 8 april 2012

MVC samtal blir de nog!

Ja nu har jag fortfarande huvudvärk :( ont i magen... jag har inte så ont att jag inte kan göra saker men de tar emot. Å jag har provat att ta alvedon men hjälper inte så skiter i stoppa i mig en massa skit i onödan...
Vila hjälper lite grann, så blir nog tidig sänggång med film för min del, Jimmy har ändå Chrille här så han blir inte ledsen ändå. ;)
Igår var en bra dag (med huvudvärk) först kalas hos farfar och sen åkte vi till Nellie & Nova, våra barns sysslingar. :) Å de leker super bra tillsammans!
 
Å de som är så skönt att vår familj och fia och Daniel har samma filosofi :) För jag har ju inte full koll på vad mina barn gör hela tiden så då säger de till mina och jag säger till deras. kanon bra lösning! :) så tack för en trevlig kväll, får bli lite grill en kväll istället för hemma gjord pizza men de gick ju bra de med! :D
Idag har vi gjort Jimmys favorit sysselsättning (ironi) grävt och flyttat buskar ;) å de blev så jäkla bra! Nu är de bara 3 kvar. Men de kan vi inte ta innan all frusen backe har släppt för de är i skuggan bakom huset så ska flytta de när de blir bättre :) ÅH va glad Jimmy kommer bli! ;)
Imorgon ska vi få middag hos pappa och Maria sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Skulle åkt å kollat på ett helt möbel paket enhetligt så har de sålt vissa delar a de.. så nej då skiter vi nog i det, hade ju velat ha enhetligt var ju därför jag gillade de.... men men..
Nu ska jag snart ge mig för ikväll, som sagt, vila verkar vara de enda som hjälper... ^^ håll tummarna att huvudvärken har släppt tills imorgon! :)

1 kommentar:

  1. Vi ser fram imot i morgon då ska vi se till att grillen är klar =)
    Hoppas att ditt huvud maå bättre......
    Sov så gott så ses vi snart
    Kram kram

    SvaraRadera