tisdag 24 april 2012

Hemma å vände....

Ja min lilla prinsessa kom hem och var hemma en liten stund sen ringde morfar och "mormor" och frågade om hon ville sova hos de idag...
Svea svarade mig inte riktigt först men sen så skulle hon med, hon förstod vad jag menade å allt. S vi packade en liten påse och hennes ryggsäck som hon alltid har med sig. Så for hon och morfar iväg. Hoppas de går bra annars ringer de väl :)
Svea var lycklig och sa glatt hejdå till Arvid utan att fundera över de ;) Skönt när de är på de viset! Men känns lite i mamma hjärtat när hon knappt hinner säga hejdå innan hon vill gå.. hehe
Men de är bra att hon gillar de som vi har runt omkring oss allt blir mycket enklare ifall de skulle hända något. Jag har sprungit efter de här hemma idag, en på traktorn, Svea och Arvid på fyrhjulingen. Arvid hade jätte skoj och satt jätte duktigt men de kändes som om bebisen skulle komma närsomhelst inte direkt anpassat för min längd de där grejerna ;)
Idag ska jag passa på att ta kort på de sakerna jag ska sälja och bli av med de. De får inget bättre värde när de bara står här... Så nu ska jag ta tag i de! Å de är inget arvegods för då hade vi haft kvar de. :)
Nej så jag har lite å pyssla med, Jimmy är på väg hem med undra vad han ska säga när han inte får se sin lilla tjej idag ;) men hon kommer ju hem imorgon igen som tur är :)Hej hopp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar