onsdag 1 februari 2012

Är de konstigt att man längtar bort nångång?

 
Åh vad jag längtar bort när temperaturen kryper ner till -15 :( Hade jag haft pengar hade vi åkt en vecka imorgon! Hade varit så skönt!
Natten har varit bra och igår fick jag dammsugit hela nedervåningen, lite kvar dock.. men de hinner jag med sen förhoppningsvis ;) Så skönt när de är rent å fint. Å direkt när vi kom hem åkte vi till Ica å handla, till Sveas stora lycka! Hon var överlycklig för att åka till affären och var super duktig å hjälpte till å bar saker, så en stor handling som gör att vi klarar oss med mat ca 1 vecka, skönt! Nu går Arvid å leker, jag har plockat undan på köksbordet, vi har plockat i och ur diskmaskinen. Men Arvid verkar lite trött trotts att han sov till sju, å får lov å bli en mysstund i soffan så dammsugning får vänta ;) så synd! :D hehe
nu ska jag kolla tv :D

4 kommentarer:

  1. Ja du vem längtar inte bort , så jag får nog ta med din far och åka =).
    Du är duktig du om du har tid så har vi lite som behöver städas med.
    Ha en bra dag och ge barnen en kram
    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag du ska göra, finns de plats för fyra till så säg till ;) hehe ja tyvärr tar städningen aldrig slut :P kram!

      Radera
  2. Ja du hjärtat vem vet till hösten kanse vi kan hitta ppå något .........
    Sov gott
    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. de vore skönt! ;) sov gott ni med, vi har lyckats trycka in bilen i garaget så han sover gott nu med. Kram!! :)

      Radera