onsdag 1 februari 2012

Äntligen insläppt!

Nu har jag vart ute och grejat ute i garaget, dock "tryckt" ihop allt så ska ut och städa, lovar pappa! ;) Men de kändes sådär å börja städa just nu, två gradigt minus kallt å kväll så vill hellre in å värma mig.. MEN vi fick in bilen i garaget i allafall! Så nu slipper han sova utomhus stackarn. Ska dock bli intressant när Jimmy ska ta sig ut själv imorgon, är inte direkt stora utrymmen på sidorna kan jag lova ;) sen gick vi ner i källaren å röjde ordning på lilla "kontoret" så äntligen fått fint där med, nu j*vlar ska vi fixa ordning saker å ting ;) Nu ska de bli rulians på saker här!
Börjar kännas som att saker å ting faller på plats. Så de ska nog bli bra till slut med allt, problem är till för att lösas! :D Köpte en åkpåse till Arvid nu så slipper han frysa så nu får Svea sitta på fårskinnet, så slipper hon frysa med... skit när de är såhär kallt å jag inte har någon bil hemma :( Nehe nu ska jag gå in i duschen för att krypa ner i sängen, trött som en galning. Hoppas ni sover gott! Natti natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar