fredag 17 februari 2012

Sjukhuset och badresa!

Ja igår var jag på mitt sjukhus besök, spännande eller inte, hade ont i magen hela dagen :( å efteråt blev inte bättre heller men gott att ha de gjort och ser absolut INTE fram emot vad som komma skall... men men.. hoppas de går bra vilket de säkert gör.
Sen åkte vi direkt till Hid å sov där, mormor med. För hon var eld och hundvakt ;) sen bar vi iväg idg på morgonen och åkte å bada... i halmstad, svea har säkert åkt rutschkana 25 gånger i den stora och lika många i den lilla dock ska jag maila de och be de fixa till antiglid grejen i den lilla, svea ramla och slog upp lite på foten :( men de gick fint. Arvid badade två omgångar, tills han blev blå om läpparna och skakade tänder, men tror du han ville gå upp för de?! inte då.. han var jätte lycklig i vattnet :)
de somnade som två små gryn på bussen hem, men de var jobbigt å åka buss, på äldre dagar har jag blivit så åksjuk när jag åker buss, skit jobbigt.
Nu ska jag upp i sängen, har jätte ont i magen de spänner och drar på något mystiskt sätt.. :/ hoppas de släpper snart. orkar/hinner inte ha ont...

1 kommentar:

  1. Va gjorde du på sjukhuset? Va ser du inte fram emot? Kram

    SvaraRadera