lördag 4 februari 2012

Köpa choklad och kanin!

Ja de är Sveas anledningar till varför pappa Jimmy går å jobbar ;) Å de e klart att hon ska få lite choklad. ;) Kaninen får vänta måste ju ha en bur till den först ;) Å de kostar inget å inhandla för den delen heller. Idag gick vi ut en liten sväng uscha vad kallt de var... Svea var förbannad en bit för jag inte ville ha med gåvagnen :P Arvid satt bara och hummade och njöt troligen av värmen i åkpåsen ;)
Sen har Jimmy gjort pizza å grejat.Å imorgon är de full fart hela dagen... ^^ Först städa på fyrklövern och sen 85 års kalas för farfar. Jag har, hör å häpna, även fixat iordning Sveas bok hon ska ha på dagis :)Så nu kan jag lämna den där imorgon så kan de laminera den eller vad de heter. :)
Sen tror jag bebisen börjar ta sig ut genom huden, jäklar vad den knuffar å bökar. Jobbigast är när man sitter å äter, eller vaknar på natten av att den ändrat läge och man måste kissa :P
Men vad gör man inte för att få ha sin lilla krabat här till slut..å myrkrypen i benen ska vi inte prata om... skit jobbigt :P Men bara upp med benen i hög läge så ger de sig till slut. Nu ska vi kika på emil en stund till sen är de läggdags för de små :) Natti natt!

3 kommentarer:

  1. Här kikas det på Emil oxå :) nyinköpt för dagen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vuxen vänligt! :D Emil och griseknoen gick på sf kanalen ikväll så Svea fick se den sen sova :)

      Radera
  2. Dessa myrkrypningar i benen känns igen;) de kan jag gärna vara utan men den underbara dansen i magen går inte att vara utan, I love it.

    SvaraRadera