torsdag 23 februari 2012

Ett jävla gnäll om den stackars lilla nykläckta prinsessan!

Vilket gnäll det är på svenskar, är de avundsjukan som speglar sig eller?! Många skriver om hur synd det är att växa upp i en kungafamilj och hur hemskt synd det är om oss skattebetalare som ska betala blöjor å de fortsätter å fortsätter hela tiden. Jag kan berätta en hel del andra scenarion som tusentals barn lever i idag och de skulle nog mer än gärna byta ut att bli kunga barn än att leva i:
¤ Misshandel
¤ Drog och alkoholproblem
¤ Sexuellt utnyttjande
¤ Fattigdom och svält
Det är bara fyra av flera exempel som barn upplever så jag tror att denna lilla prinsessa kommer få ett ypperligt liv. Jag tror att om du frågar ett barn om den vill leva i en familj där den blir sexuellt utnyjjad eller att säpo hänger efter tror jag inte valet hade varit så svårt. Så skärp er!
Jag betalar mer än gärna för mina barns födelseannons, vi rättar konsumtion efter inkomst, vi är vanliga "jävla svenssons" men vi lever och mår bra. Tänk på de istället.

Så grattis kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel till eran lilla prinsessa, jag tror att hon kommer få ett liv precis som alla andra, det går upp och ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar