lördag 25 februari 2012

En ny dag gryr med den tappraste ängeln i himlen..

En ny dag gryr och man önskar att man kunde plockat bort de hemska som hände igår, jag säger som alla andra, jag sitter här å grinar, tänk på stackars familjen, mamma, pappa, stora syster och lillebror. Även mormor, morfar och farmor å farfar givetvis. Så fruktansvärt hemskt. Bara tanken på allt de måste gå igenom nu är så orättvist och hemskt. Förbannade sjukdom! :( Men Vilmer badar och leker, sitter och kikar ner på sin fina familj <3 ser till att de mår bra och har sin vakande hand över dom. Så himla fin kille som inte får uppleva mer i detta jordeliv. Det går inte ens att föreställa sig....
Vårat liv rullar på som vanligt, som tur är och jag hopps innerligt att jag aldrig kommer behöva gå igenom det som de gör :( Minst 150 års lån på mina änglar utan vingar. Idag ska vi först åka och bada, vi har en gång att bada igen på simkursen. Sen kommer Katarina & Viktor med familj. Ska bli trevligt! Vi har varit ute och plockat väck all hundskit, de som göms i snö ;) å Jimmy har vår känslor så han ställde fram soffan mot väggen, antar att han ska sitta där sen. ;) Men oavsett kommer tankarna tillbaka till Vilmer och hans familj. Så tankarna finns verkligen hos de dygnet runt och många med mig.....
Sänder även en tanke till min skolkamrat som har förlorat sin pappa. Livet är hemskt på många sätt nu. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar