söndag 26 februari 2012

En omtumlande helg - tårar - glädje

Denna helgen har minst sagt bjudit på både de ena och det andra. Lilla Vilmer och hans familj har verkligen berört hundratals med människor. Så himla ledsamt att en sådan fin kille ska behöva lämna sin familj för att bli ängel, på tok för tidigt. Jag skulle vilja ge all min kärlek och stöd till de, hoppas de kommer till kyrkis när de har kraft och ork. Vore så  himla fint att arrangera en minnesstund på glasvallen för Vilmer. De som är engagerade där kanske kunde fixa en dag som man får komma dit, tända ljus och ljuslyktor. Man kanske skulle dra ihop till något sådant, hojta gärna till om de är några fler som vill göra det. Ingen kan göra allt men tillsammans kan vi göra mycket. Alla tankar och tårar till Vilmer i hans badland.
Vill du hedra Vilmers minne, skänk ditt bidrag till hans fond på barncancerfonden!
Men om vart annat de här så har vi haft lycka och glädje i våran familj. Gårdagen var både bad och sen trevligt sällskap av familjen von Brömsen.
Idag har vi stor handlat, verkligen! Sen har vi haft kryddparty, Sandra, Chrille, Ewa; Maria, Jimmy, Anya och mormor var med medan jag var och passade alla barn ;) Och jag är väldigt imponerad. Anya´s barn har aldrig träffat mig men de följde med så glatt :) Kul!
Jag kan komma till dig nästa gång! :) Alltid kul å träffa folk som man inte behöva tjata på för att träffa. Vet att jag inte är världs bäst på att höra av mig men någon gång kan ju folk höra av sig och säga att de vill umgås. Men nej... de sker ytterst sällan.
Nehe nu ska jag snart gå upp till sängen å kolla på tv, ny vecka nya möjligheter. Så skönt när tiden springer iväg mot vår = mindre kläder på barnen och mer utevistelse. Härligt!!! :)
Ha en trevlig kväll och ta hand om varandra, man vet aldrig vad som lurar runt hörnet men gå inte å fundera på de för då blir man galen utan ta allt som de kommer.

1 kommentar:

  1. Tack för idag, jättekul att det gick så bra :) Vi kommer gärna tillbaks och ni får självklart komma hit också men vi har det ju lite trängre i våran lilla lägenhet...

    SvaraRadera