söndag 19 februari 2012

Partaj och tvåsiffrigt!

Nu är de bara tvåsiffrigt kvar tills pluttis kommer :) Längtar som tusan, och allt känns faktiskt toppen.
  • Du är gravid i vecka 25+5 (läs mer).
  •  Bebisen väger c:a 934 gram. *
  •  Bebisen är c:a 35,3 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 64% av graviditeten.
  •  Du har 99 dagar till förlossningen.
 I helgen har det hänt grejer här hemma, i fredags kom Jimmy hem med en ny mobil till mig, så nu är jag lika modern som alla andra ;) barnen ha premiär badat i badkaret i källaren ikväll, tusen tack farfar Göran för hjälpen! och vi har haft ett roligt kryddparty nu på eftermiddagen. Å mer kommer det nästa vecka, nästa söndag har vi ett nytt kryddparty jag och Jimmy, Maria kanske vill komma då??? ;)
Det ska bli kul å se vad Jimmy tycker om kryddorna. Det är verkligen toppengott! Så hojta till om du vill komma! Förhoppningsvis får jag komma på de två som bokat in sig på partyn framöver ;)
Ikväll blir de en lugn kväll, bara sitta här och ta de lugnt, kanske föreslå en film i sängen med glasspinnen??! Det återstår å se när han kommer ner efter nattningen med lillhönan :) nu för tiden ska pappa natta mest hela tiden och kan säga att de var en nöjd liten tjej som kom hem efter en lekeftermiddag med Angelina :)
Ha en toppen kväll, de tänker jag ha! God natt och sov så gott.

 

2 kommentarer:

  1. Kryddparty lät intressant;)
    Nu är det nedförsbacke tills bebisen kommer......härligt!
    Trevlig söndagskväll, det ska vi ha efter kalasdag för stora dottern som fyller 7 år på tisdag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ah de har så sjukt goa kryddor till bara en creme fraiche blandning. Bor du nära så kom ;) hehe
      hehe ja nu känns de som de närmar sig ;)
      mysigt, kan tänka mig att det var en stolt tjej som hade kalas :) Hoppas allt är bra med dig. Kram

      Radera