onsdag 15 februari 2012

Vilken skön natt!!

Ja igår höll jag på att somna i soffan till wipeout... ^^ så gick å borsta tänderna å la mig istället. Sen vakna jag vid fyra, ganska pigg men då kröp jag intill Jimmy och inga barn i sikte ännu, härligt när de sover i sina egna sängar! Men sen började Arvid hosta vid halv fem... typ.. hörde hur han satt upp och hosta för han ramla bakåt i spjälorna emellanåt ;)
Men sen hämtade jag honom å höjde upp huvudändan så vi satt upp efter ca 30 min å gosat med mamma så somnade han och då sänkte jag ner huvudändan igen å de gick bra... Sen sov han till kvart över sju, jag låg på sidan från honom så han ställde sig mot min sida och slog på mig lite och ropa mamma ;) vid fem i halv åtta typ ropa Svea att jag skulle komma och hjälpa henne, då trodde hon de var natt å skulle ha med allt hon brukar, 5 snuttar, vattenflaska, kickelin och sig själv och de e klart, de blir ju lite mycket å bära ;) så en utvilad tjej som sovit i sin säng hela natten, redigt. Sen var de frukost dags, idag har jag inte en aning vad som händer, får la ta oss ut på en promenad. Tråkigt med snön som föll inatt men men tur inte vi kan göra något åt vädret för då hade de vart krig för de med ;) Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar