lördag 4 februari 2012

Drömmar & hoppet - de sista som överger en

Idag är de så man önskar att man hade tagit sitt pick och pack och dragit för länge sen... Minus 24 grader idag, skrämmande kallt! :( Så blir en tråkdag inomhus idag med om de inte sker mirakel eller väder omslag under dagen vilket inte är troligt...
Så idag drömmer jag mig bort till varmare breddgrader, tänk om detta vore vårat hus och jag inte var så förbannat feg! Jag menar vad kan hända, här har jag visserligen min familj men så mycket mer än de är inte å hurra över :P Då kanske man till och med skulle få lite långväga besök?! Vem vet??? ;) Ne tyvärr kommer jag nog bli kvar här med min familj... för fegheten kommer inte ge med sig... :P
 Idag vill jag gärna att ni håller tummarna för oss, det är ett litet avgörande skede så snälla hålla tummarna att allt går vägen. för de hade underlättat och varit fantastiskt skönt å kunna avsluta en sak å  gå vidare i livet. Så som sagt håll tummarna.  
Nehe nu kanske jag ska klä på mig, faktiskt lite kyligt här idag så blir nog till att elda lite i kaminen... mår nog huset gott av.. åh just de, Arvid  knallar omkring här med som han aldrig gjort annat, ställer sig till och med direkt från golvet. Redig grabb! Å idag skulle Svea ha toffs i håret?! Vad är de som händer ;)))) 
Frys inte ihjäl där ute.... ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar