måndag 6 februari 2012

Lätt att vara efterklok!

Ja idag var vi i Tranemo på mamma grupps träff med gänger som vi träffades förr... När Svea var liten men nu är i "utskrivna" därifrån men fick en liten återträff. :)
Trevligt å en massa barn, alla hade två med sig så full fart! Mina skötte sig fint tycker jag, gick helt okej! Kom iväg med bussen imorse å allt gick fint! Sen hade vi en timma till övers för bussen gck inte förrän 12.49 så vi gick in i skoaffären, de har 50% på allt, så köpte ett par vattenavstötande tennis skor till henne, fanns jätte fina rosa men inte då, hon skulle ha blå ;) hehe Klart hon skulle ha! Så de fick hon. Ingen mening med att köpa skor hon inte gillar för hon tar inte på sig dom, men sen ångrade jag mig hur mycket som helst! :/ Sveas allväders stövlar är strl. 24 på å nu köpte strl. 26.... Så skulle ju passat på å köpa ett par allväders stövlar till henne i större storlek för de kan hon ha 4-5 månader till! Frågan är, orkar jag åka buss en gång till idag till Tranemo, eller kan Jimmy komma hem före halv sex så jag och Svea hinner ut... Mmmm... tåls att tänka på, men bussen lockar inte jätte mycket. :/ Hoppas nog mer på att Jimmy ska komma hem i tid då... Ska nog slå en signal ut och se om de har allväders stövlar kvar ens.. kolla ju knappt efter de....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar