torsdag 27 januari 2011

Storken kom inatt!


Med en liten Jolina till Maléne och Alex! Ett stort grattis till er! Äntligen ville hon komma till världen! Hoppas allt har gått bra och alla mår bra!

I dag är det torsdag 27. januari, och du är 31 veckor och 3 dagar gravid. Det är 8 veckor och 4 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
om era föräldrar sparat kläder sen ni själva var små, är det spännande att titta igenom dem och kanske välja ut något som bebisen kan använda så småningom. Det finns dessutom jättefina kläder som kan köpas på second handställen. Kom ihåg att de små storlekarna bara räcker en kort tid och att därför inte slitits ut så mycket. Att köpa begagnade kläder är både ekonomiskt och miljövänligt!

Babyvärlden - en sajt för dig med tävlingar, artiklar och forum!

Idag går den där förbannade luft vatten pumpen mig på nerverna blir idiot på skiten! Har hört den hela natten den typ surrar, är tyst 30 sek och surrar igen *GRRRRRRRRRRRRR* Blir vansinnig på sånt! Ska ringa och fråga Jimmy om jag kan dra ur sladden ur den... Ap maskin!
Idag ska jag jobba mellan 13-16.. Så min mormor ska ha Svea sen tills Jimmy kommer hem. hoppas bara att han kommer någorlunda i tid...
Solen lyser idag i allafall så får väl hoppas på att det blir varmare under dagen, enligt borås tidning ska det vara noll gradigt imorgon och milt resten av helgen... Man kan ju alltid hoppas att de har rätt! Jag fick hem mina grejer från glasverandan igår så nu har jag en klocka i köket, har inte haft det på mer än ett halvår. Så nu kanske man kommer i tid dit man ska oxå! hehe
Jag ska fota och lägga upp på bloggen sen med mina fynd! ;)
Nu ska jag kolla babyvärlden, gör det du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar