torsdag 27 januari 2011

Lycklig & Nöjd!

Jag är så glad, försäkringskassan hade ringt till chefen idag för att komplettera min graviditetspennings ansökan. De hade även ringt när jag var på jobbet, hem alltså men skulle återkomma så de ringde nu för en stund sedan.
Det hela diskussionen handlar om är att skydda min SGI som jag hade innan Svea kom. Sen sa hon att jag får graviditetspenningen beviljad!
Så nu slipper jag plocka på Sveas dagar för att vara hemma för att vänta på bebisen. Ska bli så skönt och kunna slappna av och slippa tänka på att man blir nerkörd i botten. Och kan engagera sig i hemmet som är som en arbetsplats de med ;D
Är riktigt nöjd med beslutet och på måndag den 31 januari har jag min sista arbetsdag, kanske ska fira med bullar och tårta? :)

3 kommentarer:

  1. Vi kommer med =)..
    Hoppas dagen varit bra och att svea mår bra.
    Sov gott
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. jag kommer :) å ja kan hjälpa dej att baka en fin tårta med :)

    SvaraRadera