onsdag 26 januari 2011

Onsdag

I dag är det onsdag 26. januari, och du är 31 veckor och 2 dagar gravid. Det är 8 veckor och 5 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
Kan du se sparkarna på utsidan av magen? En del berättar att de märker skillnader allt eftersom barnet trycker på med en hand eller en fot. Foten är nu 6 cm stor!


Babyvärlden - information till alla


Idag är det onsdag och då är det kyrkis. Skönt att komma ut lite trots att det var minus 7.. Imorgon ska jag jobba lite.. 13-16 & på fredag mellan 7-15.. hur ska jag orka upp så tidigt! :D haha
Nu ska jag lägga lillfia, hon har inte sovit sen hoppas vi på att pappan i huset ska komma hem i tid så vi kan göra potatismos & köttbullar till middag. Älskar hemlagat!
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på mera..
Och ni som skickar sms ring hem istället :) Jag glömmer att svara på sms och har knappt mobilen med mig bara när jag ska någonstans ifall att de skulle hända något.
Nehe nu ska lilla Svea få vila lite. :)
Kika in på babyvärldens forum vettja!

1 kommentar:

  1. tack tack!
    ja men måste väll jobba med de lite först eller? innan ja söker massa andra så ja får lite erfarenhet typ..har ju bara gått bredvid i 2 dagar. :)

    SvaraRadera