måndag 1 november 2010

Tränat klart!


(Fick inte bort de röda ögonen =( Gick inte att ändra det....)
Ja idag åkte jag och Elisabeth på zumba :) Det var trevligt! De hade lagt till två nya låtar sen jag var där vilket var en hel evighet känns de som men de gamla låtarna satt som de skulle ;) haha kanske skulle bli dansare för koreografi sätter sig där inne!
Så när jag kom hem vaknade Svea, Jimmy hade lagt henne precis, så hon fick komma ner äta en macka sen gick hon och la sig igen utan protester ;) Söta lilla barn!
Får se hur de går inatt =) Tror hon drömmer så hemskt på natten och svårt att somna om så blir hon ledsen, ja idag var vi på ikea med! men ingen större framgång :S Köpte massa ljus istället ;) hehe hitta stora doft ljus.. luktar riktigt gott!
Men Svea skötte sig fint! Imorgon ska Elisabeth komma hit och passa Svea en timma medan jag är och pratar med sköterskan :) Kommer gå galant! De ska vara här hemma så är ju bara att leka och så :) hehe kanske blir värsta monstret, ne då..
Nu ska jag hämta Jimmys lilla matgrejimoj för jag har gjort mat till honom imorgon, hoppas verkligen han äter de med! ;) Min kräsna lilla man till sambo.. ja för min "man" är han ju inte för då hade vi vart gifta! HA! så de så!
dags å röra på fläsket igen, hopp hopp hopp hopp!

1 kommentar:

  1. Ja du hjärtat !

    Det vore väl kul om ni skulle gifta er , det ser vi fram imot jag och ,din far lämnar nog jätte gärna över dig till din blivande man =)
    Kram Kram

    SvaraRadera