onsdag 10 november 2010

Middagsgäster!

Ja nu återstår de å se om det blir lika tätt med middagsgäster i år för vi har köpt en massa fågelmat. Så vi får väl hoppas på att de kommer några gäster, vem vet våran fyrbenta kompis med horn kanske oxå kommer och tar sig en smakbit!
Hahaha Jimmy ville gärna köpa lite hö och betfor?! för att lägga ut till rådjuret ;) Tror inte att grannarna hade uppskattat det riktigt ;) hehe
Svea har hittat en ny favorit nu... att jag inte tänkt på de innan..

ajjemen safari yoghurt, det åt hon till kvällsmat med lite mjölk och en smörgås som hon tog musbett på, men hon fick med sig en flaska välling så vågar man hoppas på en natt med mycket sömn tro?! förra natten var perfekt brukar alltid bli lite bakslag ;)
Om Jimmy kommer hem i tid imorgon ska vi in till Borås och leta innertak till köket. Hoppas på bra resultat och att vi hittar något vi vill ha!
Tittar just nu på arga snickaren...

Hur kan man tillåta att barnen kommer med blå läppar om natten och de är 7 grader inomhus?!
Väldigt läskigt.. skulle aldrig tillåta att Svea frös så :( jag som tycker det är kallt när vi har 18 grader inne :P
Men jag hoppas verkligen att de får ett ljus som går upp, så barnen slipper ha ont av det!
Ne nu ska jag plocka undan lite så de ser okej ut tills man kommer upp imorgon ;)

3 kommentarer:

  1. GRATTIS till andra Bebis!! gud vad avundsjuk jag blir! :)

    Haha ja, jag vet! jag blir aldrig nöjd :/ jag köper ny och sen säljer jag. Men nu tror jag att jag har hittat den rätta för oss :) haha

    Hur mår du?

    kram

    SvaraRadera
  2. Allt kommer nog gå så bra ska du se!
    Vilken vecka är du i nu?

    Ja nu har jag äntligen kommit igång med livet igen! Känns jätte bra :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ska ni ha en bebis till?? Grattis i så fall!! Kram kram

    SvaraRadera