fredag 26 november 2010

Skrållan varning.

Ja våran lilla busa är mer överallt än ingenstans! Så idag har Svea fått skrållan varning, när de tittade ena gången på dagis och vände sig bort så var hon högt eller lågt någon helt annanstans nästa gång de tittade :)
De e likadant hemma, rätt var det är så flyttas köksstolen ut och Svea sitter på bordet... eller så är hon inne i den urplockade gaderoben och härjade ;) lurigt man ska väl vara glad att hon är framåt och tar för sig :)
Idag ska jag plocka ut lite skräp i bilen som vi ska köra till tippen. så vi blir av med det.. Sen ska vi till Borås lämna av lite jultidningar nu hur jag blev inblandad i detta vet jag inte men men.
ska även lämna in lillebror kamera som han har spräckt displayen på.. Sen håller jag på att försöka planera in en dag till Gekås, ska åka och köpa de sista julklapparna för sen är familjen Lindblad/Andersson färdiga med sina för i år! Ska bli skönt!För en gångs skull slippa stressa som en dåre resten till jul ;)
Nu ska snart jag och lillfia äta kvällsmat sen ska hon bada sen får hon gå å lägga sig :) Mammas lilla charmtroll som jag älskar mest av allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar