fredag 19 november 2010

Fy för snö!

Jag orkade inte gå ut så det blev ett kort genom fönstret. Svin kallt ute ju ;) Men de syns att det är vitt... vi som ska till ikea imorgon...

En dag i soffan....

Nu håller fröken på att äta välling eller som hon säger pip pip pip, eftersom micron säger så ;) haha hon är för söt hon :)
Sängen var det.. fredag kväll och absolut inget att se på... å trött är jag... stökigt är det... mycket måsten jag verkligen inte orkar just nu....
Har du inget å göra...? Logga in på babyvärlden och regga dig nu!

2 kommentarer:

  1. ja vet inte om den finns på ikea..tror den är ganska dyr ny.. typ 1000 kr.. men ska man ha några barn är de ju värt de.. ;)

    SvaraRadera
  2. <3 lilla hjärtat ta och sov lite nu så ska du se att du hinner med alla annat imorgon och jag kan fixa min lilla älskling den 8/12.
    Sov gott och dröm sött ( om lilla sixten )
    Kram Kram

    SvaraRadera